Často Kladené Otázky
Máte otázky? Máme odpovede! Na tejto stránke nájdete odpovede na najčastejšie kladené otázky ohľadom objednávok, doručenia, platieb a vrátenia tovaru. Pokiaľ nenájdete, čo hľadáte, neváhajte nás kontaktovať.
Aké sú možnosti platby?
- Platobnou kartou
- Bankovým prevodom v Raiffeisenbank
- Dobierkou
Aké sú možnosti dopravy?
- Zásielkovňa doručenia na výdajné miesto
- Zásielkovňa doručenia na adresu
- PPL doručenie na adresu
Ako dlho trvá doručenie objednávky?
Bežne sa snažíme doručiť objednávky do 2 pracovných dní od potvrdenia objednávky. Objednávky potvrdené do 12. hodín v pracovné dni odosielame v ten istý pracovný deň, objednávky vytvorené po tomto čase odosielame nasledujúci pracovný deň.
Môžem produkt vrátiť alebo reklamovať?
Máte právo na vrátenie tovaru v štandardnej zákonnej lehote, na produkt poskytujeme zákonnú záručnú lehotu po dobu dvoch rokov, viac v sekcii Reklamácie a vrátenie
Aký je proces objednávky?
Proces objednávky je jednoduchý. Vyberte si tovar, pridajte ho do košíka a postupujte k pokladni. Vyplňte požadované údaje a potvrďte objednávku. Potom dostanete potvrdenie o objednávke a informácie o ďalšom postupe.
Aká je vaša politika ochrany osobných údajov?
Rešpektujeme vaše súkromie a dbáme na ochranu vašich osobných údajov. Podrobnosti o tom, ako s vašimi údajmi nakladáme, nájdete v našej sekcii Ochrana osobných údajov .
Môžem zmeniť alebo zrušiť objednávku?
Pokiaľ potrebujete zmeniť alebo zrušiť objednávku, kontaktujte nás čo najskôr. Budeme sa snažiť vyhovieť Vašej požiadavke, pokiaľ je to ešte možné. Pokiaľ je objednávka už odoslaná k vám, takúto objednávku zrušiť nemôžeme, avšak môžete nám tovar vrátiť späť v zákonnej 14 dennej lehote bez udania dôvodu.
Neobdržal som svoju objednávku, ako mám postupovať?
Kontaktujte našu zákaznícku linku cez email, alebo nám zanechajte správu cez kontaktný formulár, pomôžeme vám problémy s doručením vyriešiť.
Neobdržal som potvrdenie o svojej objednávke, ako mám postupovať?
Po odoslaní objednávky a prípadnom dokončení procesu platby počas
niekoľkých minút obdržíte potvrdzovací e-mail. Je dôležité sa uistiť, že
zadaný e-mail je správny.
Nezadávajte novú objednávku, kým neprejdete týmito dvoma krokmi nižšie:
Krok 1: Skontrolujte prosím spamové e-maily. Pokiaľ tu e-mail nemôžete nájsť, môžete prejsť k druhému kroku.
Krok 2: Kontaktujte našu zákaznícku podporu . Pošlite nám e-mail so svojim menom, aby sme mohli skontrolovať, či bola objednávka zaregistrovaná v systéme.